Prima și cea mai importantă întrebare pe care vânzatorul este bine să o adreseze posibilui client este legată de necesitatea pe care acesta din urmă o are în ceea ce privește etichetarea. Pe scurt, ce vrea sau are nevoie să eticheteze!
În funcție de răspunsul primit, în acest moment al discuției, vânzatorul va ști exact cum să sintetiteze propunerea pe care urmează să o facă clientului. Oferta fie că este făcută prin telefon, email, sms, etc, trebuie adaptată perfect nevoilor clientului și cât mai bogată în detalii despre apratele și benzile DYMO (caracteristici, bebeficii, suport foto și video, etc).
În formularea ofertei puteți oferi pe langă răspunsuri personale și suportul deja existent pe website-ul www.sancogrup.ro (descrieri, imagini, materiale video, manuale de utilizare descărcabile, broșuri, etc).
Compania Sanco Grup, cu o experiență de peste 12 ani pe piața etichetării din Romania, vă oferă atât consultanță cât și suportul de marketing necesar pentru încheierea cât mai ușoară a vânzarilor de produse de etichetare DYMO.
În funcție de nevoile clienților sau de nișa în care aceștia iți desfașoară activitatea produsele DYMO se impart în:
- Industriale: https://www.sancogrup.ro/aparate-de-etichetat-industriale
- Profesionale: https://www.sancogrup.ro/aparate-de-etichetat-de-birou
- Personale/Uz casnic: https://www.sancogrup.ro/aparate-de-etichetat-manuale-1și https://www.sancogrup.ro/aparate-de-etichetat-electronice-1