Cleste Extragere Suruburi Cap Stricat cu imbinare mobila ENGINEER PZ-54, doi in unu: prindere pe verticala si orizontala.
Falcile unice, cu fixare atat verticala cat si orizontala, prind un cap de surub in siguranta, fara sa alunece.
Proiectat cu varf subtire pentru lucrari in zone inguste. Lucreaza mult mai repede decat extractorul suruburi cu maner si mai simplu decat clestele patent universal.
Varfurile pot prinde in siguranta chiar si un cap de surub cu profil redus.
Prevazut cu doua tipurii de prindere a capului surubului.
Articulatie mobila - Selectati doua pozitii de deschidere ale falcilor
Corpul clestelui patent ENGINEER PZ-54 este confectionat integral din otel carbon HRC 51±4. Cantareste doar 155 g, foarte usor in comparatie cu un cleste patent combinat standard.
Falci laterale (HRC 51±4) pentru prinderea hex. piulita, surub sau teava
Are lungimea de 175 mm, latimea de 48 mm, manere de culoare verde, usor de gasit in trusa de scule si foarte important - fabricat in Japonia.
Manerele acoperite cu un strat generos de elastomer de calitate superioara (nepoluant) de culoare verde, care are si rol de izolator.
Forma speciala a manerelor are rol de a mari presiunea de strangere cu reducerea efortului de actionare. Mana va fi mai odihnita dupa actionari multiple.
Varful tesit al falcilor patentului ajuta la o prindere mai eficienta dar si la utilizarea lui in spatii mai inguste.
Imbinare mobila manere pentru a putea prinde optim un surub in functie de diametrul capului.
Cum functioneaza PZ-54?
Patent normal Falcile obisnuite ale clestilor sunt prevazuti cu dinti orizontali. Cand prindeti si intoarceti un cap de surub cu un cleste obisnuit, falcile aluneca si surubul ramane blocat.
Varfurile falcilor nu pot ajunge la marginea exterioara a capului surubului cand falcile sunt deschise.
Cleste extractor PZ-54 cu falci unice si anti-alunecare Striatiile verticale special proiectate genereaza putere de prindere. Falcile zimtate sunt inclinate pentru a putea prinde in interior marginea capului surubului, astfel incat sa nu alunece.
Aplicatii: extragere rapida suruburi cu cap rotund (diametru intre 3 mm si 10 mm), ruginite sau puternic deteriorate si taiere sarma din otel cu diametrul de maxim 2 mm.
Atentionare Patentul combinat PZ-54 nu poate indeparta suruburile stranse cu unelte puternice, tratate termic sau sudate
Asigurati-va ca actionati cu clestele ENGINEER PZ-54 pe capul de surub si nu pe filet
Produs fabricat in Japonia si recomandat de Asociatia Romana a Electricienilor!
Caracteristici: - Material: Otel carbon, Elastomer
- Duriate material: HRC 51±4
- Lungime totala: 175mm
- Latime falci: 9 mm
- Protectie lucru sub tensiune: Nu
- Manere: Elastomer
- Culoare manere: Verde
- Dimensiuni: 175 x 48 x 10 mm
- Greutate: 155 g
- Continut Pachet: 1 x Cleste de indepartare a suruburilor sficuite ENGINEER PZ-54, 175 mm, 155g, fabricat in Japonia
- Provenienta: Fabricat in Japonia
Daniel Alexoiu,
Un "slip-joint plier" genial. Mai fin realizat (finisat) decat PZ-56, avand in plus si fuctia de taiere (desi nu e functia principala pentru care cumperi clestele). Pentru suruburile uzate usor aparente (deasupra suprafetei, nu ingropate) isi face treaba cu brio (am comandat un al 2lea, pentru trusa masinii). Pretul corect imi pare, pentru performante.
RaspundeA fost util acest review?